Sajnos azt tapasztaltam, hogy magyar (MÁV) szerelvényeket, mozdonyokat nem igazán gyártanak a modell gyártók. Sok keresgélés és kutatás árán találtam meg egy évekkel ezelőtti index fórum bejegyzést, ahol volt egy hírdetés.
Itt V43 kasztnikat árult valaki. Megpróbáltam a lehetetlent, és írtam a hírdetőnek hogy évek múlva esetleg van e még a készletből. Így találtam meg Szekeres Ferencet , akinek még volt elfekvőbe egy V43-as készlete, ezúton is nagyon köszönöm neki a lehetőséget és a sok segítséget.
Azonnal meg is vásároltam tőle 2016 decemberében. Nagy örömömre szolgált, hogy N-es mérteben egy ilyen ritka mozdonyt sikerült beszereznem.
Az alábbi képeken mutatom be, hogyan készettem el a végleges járművet:
Az alkatrészek rendszerezése, leválasztása az öntő keretről.
A festékek előkészítése.
Szürke: Humbrol79, Kék: HumbrolXX.
A nem kívánt rész letakarása.
Maszkoló: Tamiya XX.
A festékszóró pisztollyal a festék egyenletes felvitele. Festékszóró: Evoline XX.
Az alsó rész festése megtörtént.
A felső rész festése megtörtént.
A festékek előkészítése.
Sárga: Mr Color 113.
A festékszóró pisztollyal a festék egyenletes felvitele.
A front rész festése megtörtént.
A felső elemek festése.
Piros: Revell XX.
A pantográf és az áramszedő elemek felszerelése.
A szellőző rácsok festése.
Az áramszedő huzalozás és festés.
A BR212-es forgóvázra a V43 forgóváz maszk szerelése.
A BR218-as hajtás méretösszehasonlítása.
A hajtás méretre vágása maró géppel.
Újabb vágás marógéppel.
Az ütközők felragasztása.
Az ütközők festék fújása (szürke)
A hajtás színre fújása.
Az ütközők festése (fekete)